Overslaan naar content

Lees hier wat onze collega's over Acorel zeggen:



Waarom ben je begonnen bij Acorel?

“Ik deed al wat met integratie in mijn vorige baan. Waar ik tegenaan liep was dat ik niet kon meedenken over de oplossing. Ik was alleen bezig met ontwikkeling van de integratie oplossing en miste hierin wat uitdaging. Ik wou meer de kant op van het bedenken: Hoe pak je de integratie aan? Wat is er nodig qua architectuur? Welke services zijn er nodig? Hoe moet het ingericht worden? Dat soort dingen. Daar zag ik meer uitdaging in en ben daarom begonnen bij Acorel.” 



Wat is er uniek aan het werken bij Acorel?

“Dat we flexibeler zijn dan andere partijen. Als ik kijk bij hoe het er daaraantoe gaat is het heel erg strak: je hebt een werknemer, die gaat 32u per week op een bepaald project werken. Niet meer, niet minder. Hier gaat dat anders: Wij zijn echt een team samen. Als iemand een probleem heeft, kom ik echt wel even helpen om het op te lossen en andersom ook. De organisatiestructuur van Acorel is heel plat. Dat zorgt ervoor dat ik altijd een mogelijkheid heb om met managers te overleggen over projecten en andere zaken die er spelen. Doordat Acorel meer op projectbasis werkt, krijgt ik de kans om enerzijds met iedereen uit de organisatie te werken en anderzijds verschillende zaken te doen bij verschillende klanten. Die combinatie zorgt voor de afwisseling en diversiteit. We werken samen en leren van elkaar."

Bram Keijers - Senior Integration Consultant



Bram Keijers - Senior Integration Consultant

Waarom ben je begonnen bij Acorel?

"Wat me aansprak: de informele sfeer, korte lijntjes, leuke events en het feit dat Acorel op Customer Experience gebied in Nederland de meest vooraanstaande partner is."

Wat is er uniek aan het werken bij Acorel? "Waar we bij Acorel sterk in zijn is dat we heel veel disciplines beheersen binnen het SAP CX domein, waarbij iedereen bereid is om samen naar die disciplines te kijken. Dus je bent bijvoorbeeld niet puur C4C Consultant, maar bent ook betrokken bij de dingen ernaast. Dat is wel onderscheidend aan Acorel: als CX Consultant ben je echt multidisciplinair."

Teun van den Elzen - CX Consultant

CX Consultant



Waarom ben je begonnen bij Acorel?

"Via het bedrijf waar ik een traineeship heb gevolgd, hebben we een keer een rondleiding bij Acorel gehad. Hierin zijn we meegenomen in het CX proces en hoe Acorel als bedrijf is. De indruk die ik kreeg was dat Acorel een heel intieme club is, er hangt een fijne, informele sfeer en kennisdeling staat centraal. Er is veel ruimte voor ontwikkeling en daarmee was ik verkocht! Dit gevoel heb ik gelukkig nog steeds!"



Wat is er uniek aan het werken bij Acorel?

"Er is ruimte om mee te denken hoe we Acorel als bedrijf een stap verder kunnen krijgen. Daarnaast kun je bij verschillende klanten aan de slag, wat voor een leuke dynamiek zorgt. Je rol kan per klant verschillen en dat maakt het variërend en leuk. Je helpt dus niet alleen de klant, maar ook Acorel om te groeien."

Joëlle Small - CX Consultant



“Sinds 2007 ben ik werkzaam op het gebied van SAP CRM. Momenteel houd ik me bezig met SAP C4C en SAP Marketing. Het inrichten is minder complex, waardoor de uitdaging meer zit in het meenemen van de klant en de transitie die plaatsvindt. Werken voor Acorel bevalt me goed. Het is een leuk jong bedrijf met korte lijnen. Het samenstellen van het jaarlijkse business plan doen we samen, hierdoor heb ik echt invloed op de organisatie. Daarnaast heb ik het gevoel dat er altijd naar me geluisterd wordt. Ik vind Acorel een goede werkgever met leuke opdrachten en nog leukere collega’s.”

Bianca Koene - CX Consultant

CX Consultant