Skip to content

Office Manager

    • Utrecht, Utrecht, Nederland
  • € 2.800 - € 4.000
  • Support/Intern
  • m7pn8

Functieomschrijving

Ben jij een enthousiaste en georganiseerde professional die graag een belangrijke rol speelt binnen een bedrijf? Als Officemanager bij Acorel ben jij de spil van ons kantoor en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt.

Wat ga je doen?

  • Je maakt deel uit van ons Operations team (bestaande uit 3 personen).

  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve taken komende uit onze afdelingen, Finance, HR, Sales & Delivery

  • Je hebt een breed takenpakket zoals:

    • Je draagt bij aan rapportages met betrekking tot projecten

    • Je helpt bij het opstellen van contracten

    • Je ondersteunt bij het organiseren van evenementen

    • Je helpt bij financiële en administratieve taken zoals volledigheid van uren, ondersteunen in urenschrijven bij medewerkers en factureren

    • Je helpt bij het onboarden en offboarden van medewerkers

  • Je komt pro-actief met voorstellen om interne processen te verbeteren.

  • Je werkt voornamelijk vanuit ons kantoor in Utrecht (thuiswerken kan deels in overleg)

Wie zijn wij?

Diversiteit en intrigerende projecten

Acorel, een middelgroot bedrijf met ongeveer 80 medewerkers. We werken voor diverse klanten en onderscheiden ons met onze focus op Customer Experience (CX). Meestal werken we samen met grote bedrijven die hun eerste stappen zetten in hun digitale transformatie. We helpen ze met het ontwikkelen van IT-oplossingen om hun klantbeleving te verbeteren.


Acorel faciliteert en stimuleert je groei

Als middelgroot bedrijf biedt Acorel je de voordelen van een gestructureerde organisatie. We zijn geen chaotische startup, maar hebben onze zaken goed geregeld. Je krijgt duidelijkheid over arbeidsvoorwaarden, processen en rollen/verwachtingen, allemaal transparant beschreven op ons personeelsdomein.


Plezier bij Acorel: de collega's

Bij Acorel ben je meer dan alleen een nummer, en vanaf dag één ben je een volwaardig teamlid. De collega's hebben een echte interesse in de mens achter de functie. De eigenaren van het bedrijf zijn nog steeds actief betrokken en hun passie voor persoonlijk ondernemerschap is voelbaar.

Wat maakt deze functie bijzonder?

Geen dag is hetzelfde! Je hebt een breed en afwisselend takenpakket én de vrijheid om verbeteringen door te voeren. Je werkt zelfstandig, neemt initiatief en je wordt aangemoedigd om met ideeën te komen.

Als officemanager ben je dé spin in het web van de organisatie. Je zorgt voor structuur, stroomlijnt interne processen en houdt het overzicht. Hierdoor kunnen collega’s optimaal samenwerken. Jij bent hét aanspreekpunt binnen het bedrijf, waardoor je bijdraagt aan duidelijke communicatie en een fijne werksfeer.

Daarnaast speel je een sleutelrol in de verdere groei van Acorel. Door jouw inzet groeit de interne organisatie mee met onze ambities. Denk aan het automatiseren van processen, het verbeteren van interne communicatie en het aanbrengen van structuur in de totale set van administratieve taken.


Klinkt dit als de perfecte uitdaging voor jou? Sluit je aan bij Acorel en maak het verschil!

 

Vereisten

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een leergierige en proactieve officemanager die samen met ons wil groeien. Jij wordt de expert in deze rol, dus we waarderen jouw initiatieven en verbeteringen. Daarnaast vragen we:

  • HBO werk- en denkniveau.

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

  • Sterke communicatieve vaardigheden.

  • Zelfstandigheid in het uitvoeren van taken.

  • Een hands-on mentaliteit en de moed om verbeteringen voor te stellen.

  • Woonachtig in omgeving Utrecht

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
  • Utrecht, Nederland
€ 2.800 - € 4.000
Support/Intern





Wat bieden wij jou?



Hybride werken

Afhankelijk van je functie werk je ongeveer 2 dagen op locatie en de rest vanuit huis

Flexibele werkuren

Zolang je aan je werkafspraken voldoet, bepalen onze werknemers zelf hun werktijden tussen 08:00 en 19:00

Thuiswerkbudget & vergoeding

Een vergoeding plus een persoonlijk budget waarmee je je home-office naar jouw wensen kunt inrichten

Mobiliteitsregeling

Je krijgt een leaseauto of reiskostenvergoeding

(0,33 per kilometer en een vergoeding per maand voor gebruik eigen vervoer)

25 Vakantiedagen

Wordt elke 2 jaar in dienst met 1 vermeerderd

(tot max. 28 dagen per jaar)

Laptop & Telefoon

Smartphone met internet (t.w.v. €600,-) en een nieuwe laptop

Winstdeling

Richtlijn is 10% van het operationeel resultaat

Persoonlijk trainingsbudget

Persoonlijk in te zetten studiebudget van € 1.500,- en 2 studiedagen per jaar

Benieuwd naar onze cultuur?

Bekijk dan onze brandmovie of ontdek meer over onze oase!

Gids nodig bij je zoektocht?

Sophie - CX Consultant

Sophie vertelt je graag in 15min over haar avontuur bij Acorel!

Staat er geen vacature voor jou bij?



Herken je jezelf in een of meerdere van bovenstaande omschrijvingen, maar wil je eerst meer informatie? Stuur dan een e-mail of neem contact op met onze recruiter:

 

Corporate Recruiter